torsdag 16 juni 2011

Stilikon. Camilla. Duchess of Cornwall.

     I inlägget från den 30 Mai visade jag en boutonnier med kamelia ”Lady Clare”. Jag tycker att kamelia är en jätteelegant blomma och jag ville prova använda den i ett smycke. Resultaten kan ni se på den följande bilden.

     Jag fortsätter berätta om stilikoner och i dag kommer jag att överraska er med en person som inte håller första platsen i de officiella modetabloider, som framkallar helt motsägande känslor då man hör hennes namn, men en person som är onekligen en förebild av den klassiska stilen, dvs. en riktigt Kunglig Stilikon. Och dessutom tycker hon om tygblommor. En hjälte av dagens berättelse är Camilla Parker Bowles, Duchess of Cornwall.
 










     Titta på de gemensamma bilderna av Camilla och Charles. Det kännes att de verkligen är lyckliga ihop.  
 



Kärleken som hade hållit sig i 35 år förtjänar verkligen att blirespekterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar