onsdag 24 augusti 2011

Gardena "Ellis".


Jag hade nys kommit hem från "a la London" och det tog nästan en vecka att tänka genom vad jag hade väntat och vilka resultat jag har fått.
Som jag skrev tidigare hade jag stora förväntningar. Jag räknade sälja mina blomaccessoarer och träffa andra designer för produktivt samarbete.
Jag hade delat bord med min väninna och kollega Anastasia Andersson . Vårt bord hade framkallad en stor intresse både hos besökare och andra designer. Många var överraskade att vi verkligen tillverkar sidenblommor själva. Men försäljning gick inte så bra som jag hade väntat. Jo, jag förstår att det inte är så enkelt att välja och bestämma snabbt vilken blomma passar till dina kläder. Det är bättre att beställa blommon till den konkreta stassen. Då kan man få en accessoar i sin önskade färg och storlek. Därför hoppas jag att det kommer lite beställningar sen.
 Det kommer ett bild på en brosch/hårblomma "Gardena Ellis" i läder som var "med" på marknaden.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar