söndag 7 augusti 2011

Chrisanthemum "Grace"

     Det har gått flera veckor sen jag skrev i min blogg. Orsaken var att jag hade rest mycket under sommaren. Jag var i Grekland, Vitryssland, Estland där fick inspiration till mina framtidens design.
      I dag är jag glad att informera er att jag kommer att delta i Göteborgs designmarknad a la London som äger rum den 20 augusti där jag ska presentera mina nya design. Länken till marknaden är: Sommarmarknad a la London .
      En av mina nya design är brosch med blomma "Chrisanthemum Grase" i läder. Blomman består av mer än 100 blomblad. Stora blomblad är flexibla. Det ger en möjlighet att öppna eller stänga blomman under deras vilja. Blomdiameter är 18 cm.

     Blomman kan användas som en brosch eller en prydnad till väskan. Blomman har en universal stomme klämma/broschnål. Med att använda broschnål kan man sätta blomaccessoaren på tygplagg. Med klämman kan ni beslå blomman på skinnplagg eller väskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar