onsdag 16 november 2011

Brudaccessoarer från Rosa Rugosa.

Bröllop är en av de viktigaste händelser i kvinnans liv. Alla brud vill se särskild vackert ut under denna dagen oavsett om det är ett stort bröllop för 200 gäster eller bara en liten familjefest. För bröllopshögtid hade jag tillverkat några brudaccessoarer som jag vill presentera till er i dag.
     En annorlunda håraccessoar av marabu fjädrar


En brudhatt med brosch "Amber Queen" för en lyxig brud. Accessoaraen dekorerad med flor och strutsfjädrar.
En brudhatt med brosch "Florida" för en vågad brud. Accessoaren dekorerad med marabufjädrar.
En brudhatt och en brosch "Sarah Bernhardt" för en elegant brud.
Ett exotiskt bruddiadem och en brosch "Cattleya" passar bäst till bröllopet i paradis.
Ett ömt bruddiadem "Sakura" passar bäst till romantiskt bröllop ute i naturen.
Tycker du att hattar är för extravagant? Pryda då ditt hår med hårnålar "Morning jewerly":

Bröllopsdekoration för champagne flaskor:
 

Har du egna idéer? Välkommen till Rosa Rugosa Studio. Kontakta gärna mig och jag ska lägga allt mitt kunnande för att skapa accessoaren som passar just för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar